The darker sides in life

Hej, det finns en förklaring till att jag inte skrivit här på hela helgen. Ibland händer det saker i livet som man inte kan dela på bloggen på en gång, saker som visar hur mörka sidor livet kan ha och hur fort allting kan vara över.
I fredags fick jag reda på att en vän till mig hade gått bort på ett tragiskt sätt på torsdagskvällen, allting flöt ihop och blev till en sorts overklighet efter detta besked. Allt har handlat om att orka ta sig igenom detta.
 
Vila i frid finaste Johan jag kommer alltid minnas dig med glädje, se dig skratta och le i minnena för några andra finns inte. Du var alltid positiv, glad och stöttande mot alla! <3

Kommentarer
Ellen säger:

Stay strong!

2013-10-17 | 20:18:46
Bloggadress: http://Ellenmarins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback