Mycket mycket tankar

Hej, ni får ursäkta mig men just nu är bloggen tyvärr det minst prioriterade i mitt liv, Juppi & Lucas går före allt och skolan kommer tätt in på så det blir inte mycket tid eller ork över speciellt inte nu efter allt som hänt.
 
Saknade är så sjukt stor, det gör ont att vara i skolan, att inte möta det där varma leendet i korridorerna. Jag satt bredvid dig på golvet sist innan elevrådet och vi pratade lite, du va så otroligt glad just den gången, log och skämtade som bara du kunde <3.
 
Ne det enda som hjälper är att skriva men allt går inte att skriva ut här jag kan inte lämna ut alla mina tänkar på bloggen, där finns alltid de som använder det emot en och klankar ner på en så jag behåller det för mig själv men tidsnog när jag är redo är vi tillbaka här starkare än någonsin, jag ock min lilla superponny <3.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback