Lite paus

Ja som de som fortfarande kikat in på bloggen nog märkt så har jag tagit lite paus från bloggandet då jag helt enkelt inte haft varken tiden orken eller någon som helst lust eller behov av att blogga. Det har alltså helt enkelt funnits andra viktigare saker i mitt liv den senaste tiden, dessutom har både Nemo och Juppi vilat nästan helt de senast 4 veckorna de har gått några gånger i vecka 2-3 men inte mer. Jag har även varit bortrest i Kalmar på en stor fin gård som min sambos pappa äger och där slappade jag mest, tog igen mig i största allmänhet för att orka med vardagen igen efter lovet, men har också mjölkat hihi usch det va kul men väldigt äckligt ;).
 
Nu har jag flyttat hemifrån dessutom och det börjar faktiskt bli ordning i stugan så ja ni förstår att det varit fullt upp och jag mest bara försökt hinna med allt detta :). Jag ska försöka börja blogga igen i fortsättningen då det är ett bra sätt att släppa ut tankar och känslor och även dokumentera det jag gör med mina ponnyer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback